20.216 wedstrijden getoond
Women 25-50 year old, interested in soulful experiences, mindfulness, yoga, retreats, personal development and looking f
Gegarandeerd
Blind
Productverpakking
Zakelijk en consultancy
21 ontwerpen
Afgelopen
Anyone of any age that loves cooking, baking and making their pantry neat and tidy but also look like a Pinterest one...
Gegarandeerd
Productverpakking
Thuismeubilair
89 ontwerpen
Afgelopen
The typical end users are females between 20 and 70. It is someone that is making their own bracelets and necklaces. The
Platina
Gegarandeerd
Versneld
Productetiket
Kunst en ontwerp
97 ontwerpen
Afgelopen
https://docs.google.com/document/d/1t9uGNEpjKhrmbNNAfQCe7sP1F2KEuN1VrZUnkk_sBqI/edit?usp=sharing
Gegarandeerd
Blind
Geen generatieve AI toegestaan
Productetiket
(Huis)dieren
38 ontwerpen
Afgelopen
The typical user of Revitalize: Hydrating Electrolyte Detox Powder with Milk Thistle & Activated Charcoal falls into sev
Gegarandeerd
Blind
Productverpakking
Sport
57 ontwerpen
Afgelopen
The Clean1 Intensium product line is primarily used by specialized cleaning professionals who require high-performance s
Gegarandeerd
Productetiket
Reiniging en onderhoud
46 ontwerpen
Afgelopen
Women and teen girls - looking for a design to appeal to all ages. Perhaps colorful, and fun since it’s a beauty product
Gegarandeerd
Blind
Geen generatieve AI toegestaan
Productetiket
Spa en schoonheid
112 ontwerpen
Afgelopen
Clear Vibes™ Exfoliating Facial Cleanser is designed for individuals, primarily teens and young adults, who struggle wit
Gegarandeerd
Blind
Geen generatieve AI toegestaan
Productetiket
Cosmetica en schoonheidsproducten
35 ontwerpen
Afgelopen
Mostly female.
Aged 25 to 60.
Internet savvy, online shopping (decoration/fashion/accessories).
Self care, Self love,
Gegarandeerd
Blind
Geen generatieve AI toegestaan
Productverpakking
Cosmetica en schoonheidsproducten
38 ontwerpen
Afgelopen
Personen und Endkunden im deutschsprachigen Raum die auf ihre Gesundheit achten, Wert auf ein hochwertiges Produkt legen
Gegarandeerd
Blind
Productverpakking
Medisch en farmaceutisch
45 ontwerpen
Afgelopen
People that can appreciate a premium product. Not mass produced beef jerky. People who like spice and are looking for an
Gegarandeerd
Blind
Geen generatieve AI toegestaan
Productverpakking
Voedingsmiddelen en dranken
40 ontwerpen
Afgelopen
women aged 18-40
Blind
Versneld
Geen generatieve AI toegestaan
Productverpakking
Cosmetica en schoonheidsproducten
131 ontwerpen
Afgelopen
Coffee and tea drinkers looking for tasty added health benefits or ways to reduce caffeine intake. People who want the h
Goud
Gegarandeerd
Blind
Geen generatieve AI toegestaan
Productverpakking
Detailhandel
192 ontwerpen
Afgelopen
Ages 30-60, 65% women and 35% men, we want to target women but also not to have a super feminine label that alienates me
Gegarandeerd
Productverpakking
Cosmetica en schoonheidsproducten
69 ontwerpen
Afgelopen
families, couples, friends
Gegarandeerd
Blind
Productverpakking
Spel en recreatie
85 ontwerpen
Afgelopen
Our target audience is women under the age of 55
Gegarandeerd
Productverpakking
Cosmetica en schoonheidsproducten
178 ontwerpen
Afgelopen
Male : 18-35 - that trains hardcore in the gym. Your typical blue collar man that loves going to the gym. The Daily grin
Goud
Gegarandeerd
Blind
Versneld
Productetiket
Lichaamsbeweging
104 ontwerpen
Afgelopen
Women and men age 18-35 that go to the gym, consider themselves fit & active. Fitness influencers, youtubers
Gegarandeerd
Versneld
Productverpakking
124 ontwerpen
Afgelopen
A muslim that is interested in his/her health.
Goud
Gegarandeerd
Blind
Productetiket
Voedingsmiddelen en dranken
124 ontwerpen
Afgelopen
It would be in the supermarket for consumers, hotels and restaurants.
Gegarandeerd
Blind
Geen generatieve AI toegestaan
Productverpakking
Voedingsmiddelen en dranken
79 ontwerpen
Afgelopen
**Target Audience**:
Our customers are business professionals aged 25-45 who lead performance-driven lifestyles. They n
Goud
Gegarandeerd
Blind
Geen generatieve AI toegestaan
Productverpakking
Voedingsmiddelen en dranken
111 ontwerpen
Afgelopen
Target market is:
• 70% female 30% male, aged 20+
• People with dry skin or skin conditions
• People who value premi
Gegarandeerd
Blind
Geen generatieve AI toegestaan
Productetiket
Cosmetica en schoonheidsproducten
142 ontwerpen
Afgelopen
Male Drive is a product for males used for energy and stamina.
Goud
Gegarandeerd
Blind
Geen generatieve AI toegestaan
Productetiket
Voedingsmiddelen en dranken
80 ontwerpen
Afgelopen