- Home
- Logo & merkidentiteit-pakket
- Logo & merkidentiteit-pakket wedstrijden
- Transform the Famous "Puerta de Alcalá" in something new and unique!
vmpalacios hebben hét ontwerp waar ze naar op zoek waren gevonden door een wedstrijd te starten in de categorie logo & merkidentiteit-pakket:
Transform the Famous "Puerta de Alcalá" in something new and unique!
Bekijk vmpalacios hun wedstrijd in de categorie Logo & merkidentiteit-pakket…
Het begon allemaal met ontwerpinstructies.
Via een aantal simpele, interactieve stappen werd het duidelijk welke ontwerpstijl gezocht werd, en wat precies nodig was voor hun ontwerp in de categorie logo & merkidentiteit-pakket.
Designers van over de hele wereld hebben hun ontwerpen ingezonden.
ontwerpinzendingen
U krijgt diverse concepten van ervaren designers van over de hele wereld.
designers
Ook in de categorie Logo & merkidentiteit-pakket vindt u designers die weten hoe zij uw ideeën tot een ontwerp kunnen realiseren.
winnaar
Selecteer uw favoriete Logo & merkidentiteit-pakket (Of twee! Of zelfs 3!) Het ontwerp is dan helemaal van u.
vmpalacios werkte samen met designers om hun ideeën te verfijnen
Beoordeel ontwerpen
Wanneer ontwerpen worden ingezonden, kunt u deze beoordelen, zodat designers weten wat u zoekt voor uw logo-ontwerp.
Geef feedback
99designs heeft geweldige tools die samenwerken makkelijker maken. Zo kunt u beter aangeven wat en waar u iets doorgevoerd wilt hebben
En toen… hebben ze een winnaar benoemd!
Klantreview
as always, wonderful!
marcusmorris89Gaandeweg ontmoetten ze veel getalenteerde designers…
We denken dat wedstrijden een geweldige manier zijn om een ontwerp te krijgen.
Onlangs voltooide wedstrijden:
A cover that will draw teens maybe matching the manga style pen and ink drawings in the book
Teen girls and boys
entries
designers
Inspiring cover design for the book "Raise Emotionally Empowered Kids"
Parents, caregivers, teachers, anyone dealing with children.
entries
designers
I am looking for an eye-catching, intriguing book cover that potential clients will actually feel their own pain & trium
Professionals, women, some men, goal-setters, productive & busy people, Christians, growth-mindset. 25+; city, suburbs,
entries
designers
Latinx Magical Realism Book Cover
The audience for HOW TO CAPTURE A CHUPACABRAS would be New Adult (17-25-year-olds) fans of Peng Sheperd’s “The Cartograp
entries
designers
Retro T-Shirt Design for a Disabled Community Manufacturer
entries
designers
Layken-Global Logo
I am seeking a logo for my company Layken-Global, we source products from all over the world for wholesale and retail sa
entries
designers
Active Living Cover Challenge: Create a cover for Wall Pilates that exudes health, happiness, and active living for Sen
Senior Citizens: Individuals who are looking for safe, effective ways to stay active, improve their strength, flexibilit
entries
designers