Deze ontwerpwedstrijd is geëindigd. Wij feliciteren de winnende designer iRENGPOLOS
!
Achtergrondinformatie
Naam die moet worden opgenomen in het logo
Customer Experience Benchmark
Slagzin die moet worden opgenomen in het logo
Powered by Blauw (met het blauw logo, zie bijlage)
Beschrijving van de organisatie en de doelgroep
Blauw Research voert jaarlijks een onderzoek uit waarin de klantgedrevenheid van bedrijven wordt getest. Door dit jaarlijkse onderzoek beschikt Blauw over heel relevante inzichten over hoe het in Nederland gesteld is met klantgedrevenheid. Daarom introduceert Blauw dit jaar de Customer Experience Benchmark. (zie bijlage voor meer informatie)
Het logo moet de volgende dingen uitstralen:
- Van deze tijd / hip
- Opvallend
- Betrouwbaar
Daarnaast moet het logo ook:
- Klein goed te gebruiken zijn. Bijv. wanneer deze op mobiel zichtbaar is wanneer iemand de bechmark invult.
- ‘Powered by Blauw Research” bevatten, maar subtiel en niet overheersend.
- Passen bij de kleurstellingen van Blauw Research, zodat het logo naadloos meegenomen kan worden in uitingen van Blauw (denk bijv. aan bestaande e-mailtemplates etc)
Als je lettertypen gebruikt waar een licentie voor nodig is, vraag dan aan de klant of die daarmee akkoord gaat. Om licentieredenen is het beter een cliënt van informatie te voorzien over hoe ze het font kunnen aanschaffen in plaats van ze de daadwerkelijke bestanden te sturen.
Tekst in logo's moet worden geconverteerd naar omlijningen.