Deze ontwerpwedstrijd is geëindigd. Wij feliciteren de winnende designer ArdianUsman
!
Achtergrondinformatie
Naam die moet worden opgenomen in het logo
luupli
Slagzin die moet worden opgenomen in het logo
Ongedefinieerd
Beschrijving van de organisatie en de doelgroep
luupli is a social media app, targeted at Gen Z and Millennials between 16 and 40 years old. It’s a video sharing social media app which has equity, diversity and equality at heart, empowering creators from around the world, especially in underserved communities, to gain access to opportunities on social media. We are bold, unafraid and cool. Luupli comes from the English word “Loop”. Which encapsulates social media as an interconnected web of relationships. Play with different palettes of green.
We want a logo which is bold, easily identifiable and stands out uniquely. We are truly inspired by the following logos : Sendwave, Snapchat, Vodafone, CNN, Instagram and PayPal. The logo has to be completely unique and non-existent on the market.
Als je lettertypen gebruikt waar een licentie voor nodig is, vraag dan aan de klant of die daarmee akkoord gaat. Om licentieredenen is het beter een cliënt van informatie te voorzien over hoe ze het font kunnen aanschaffen in plaats van ze de daadwerkelijke bestanden te sturen.
Tekst in logo's moet worden geconverteerd naar omlijningen.