Achtergrondinformatie
Naam die moet worden opgenomen in het logo
Complete Creamer
Slagzin die moet worden opgenomen in het logo
Beschrijving van de organisatie en de doelgroep
A natural, healthy, protein-rich liquid coffee creamer targeting athletes/gym-goers who take protein supplements, as well as health-conscious daily coffee drinkers in packaging that sets the product apart from the competition on the shelves.
Sector
Voedingsmiddelen en dranken
Visuele stijl
Te verkennen kleuren

Andere kleurvereisten
Stijlkenmerken
Ontwerpinspiratie
A logo with color! Could go for more neon over the 8-pack crayola, but this is uniquie in that it doesn't share the same general features as the others: muted earth tones and more or less the same font. Not particularly sold on this block font, but something unique and with colors, chrome even, could be interesting.
Skulls are overdone, but we would like to have eye-popping packaging on our products like these beers do. Whether that means the logo should be understated or be equally vibrant is up for debate. Not necessarily going for the shock value theme on the beers, but the colors and art style are neat.
Referenties
Bijlagen
Andere opmerkingen
Eye-catching logo, and/or sleek memorable logo to pair with vibrant/lively packaging. Gives impression of health/performance if possible. Easily recognizable/original, supports brand recognition; potential for a mascot if it adds to the design. We are not sold on a particular approach, hence why we have come to the creatives. Feel free to take liberty in your creations, they must be original - will be pursuing a trademark afterwards. We are interested to see what the finished products are!
Wedstrijd eindproducten
1 x Logo
Winnaar van deze wedstrijd
1 x Visitekaartje
1 x Briefhoofd
1 x Envelop
1 x Facebook-omslag
Definitieve bestanden
Als je lettertypen gebruikt waar een licentie voor nodig is, vraag dan aan de klant of die daarmee akkoord gaat. Om licentieredenen is het beter een cliënt van informatie te voorzien over hoe ze het font kunnen aanschaffen in plaats van ze de daadwerkelijke bestanden te sturen.
Tekst in logo's moet worden geconverteerd naar omlijningen.
Plus: Colorful, obvious what the product is
Cons: Colors are juvenile, cartoonish